június 5, 2013 Hírek Nincs hozzászólás

TISZTELT HELYI LAKOSOK!

A járási hivatalok kialakításával egyidejűleg az állam továbbra is helyben kívánja biztosítani a településeken élő állampolgárok részére az államigazgatási ügyeik kezdeményezésének, illetve egyszerűbb ügyeik elintézésének lehetőségét, melyhez ügysegédi rendszert alakított ki. Cél az ügyfelek lehető legteljesebb körű, helyben történő kiszolgálása, továbbá az érintettek megfelelő tájékoztatása.

Az ügysegédek szakmai, informatikai segítséget nyújtanak a kormányhivatal feladat- és hatáskörébe tartozó ügyekben, továbbá tájékoztatást adnak egyéb államigazgatási ügyek intézéséhez.
A települési ügysegéd feladatai közé tartozik különösen:

  • lakcímváltozással kapcsolatos kérelem átvétele és továbbítása;
  • lakcímnyilvántartásból adatszolgáltatásra irányuló kérelem átvétele és továbbítása
  • mozgáskorlátozottak parkolási igazolványával kapcsolatos ügyei
  • szociális ellátásokkal kapcsolatos ügykörök:
  • közgyógyellátásra való jogosultság megállapítása (alanyi, normatív),
  • időskorúak járadéka,
  • alanyi ápolási díj megállapítása,
  • egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság,
  • közlekedőképesség minősítésének kezdeményezése;
  • gyámügyekben kérelem átvétele és továbbítása;
  • szabálysértési feljelentés átvétele és továbbítása;
  • egyéb, a törzshivatal hatáskörébe tartozó kérelmek, illetve mellékletei átvétele és továbbítása;
  • az eljárás lefolytatásához szükséges nyilatkozatok megtételéről tájékoztatás (pl. értesítés az eljárás megindításáról, jogorvoslati jogról való lemondás lehetősége, jogerőre emelkedésről értesítés kérése, stb.);
  • helyszíni szemlék előkészítése – pl. időpont egyeztetés az érintettekkel, a helyszíni szemlét elrendelő hatóság útmutatása szerint, esetenként helyszíni szemlén való részvétel;
  • egyéb hatósági ügyekben közreműködés, a hatóság erre irányuló kérelme esetén;
  • földhasználati bejelentéssel kapcsolatos kérelem kitöltésében közreműködés;

Csordásné Lukovszki Ágnes – települési ügysegéd az Önök településén a Vécsi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalában (Vécs, Kossuth út 47.) várja ügyfeleit

Minden páros hét szerdán 8.00 órától 12.00 óráig.

A Heves Megyei Kormányhivatal Gyöngyösi Járási Hivatala a települési ügysegéd ügyfélfogadási idején kívül is a lakosság rendelkezésére áll az alábbi elérhetőségeken:
Cím: 3200 Gyöngyös, Fő tér 13. új épületrész 1. emelet 72. iroda
Telefon: (Központi szám:06 (37) 510-300, 510-333, ill. az ügysegéd telefonszáma a 06 (37) 510-396.

Egyebekben tájékoztatom a lakosságot a HMKH Gyöngyösi Járási Hivatal szakigazgatási szervek elérhetőségeiről:

Járási szakigazgatási szerv Címe Elérhetősége
Gyöngyösi Járási Hivatal Járási Gyámhivatala 3200 Gyöngyös,
Kossuth L. u. 1.
37/500-080
Gyöngyösi Járási Hivatal Járási Földhivatala 3200 Gyöngyös,
Kossuth L. u. 1.
37/311-850
Gyöngyösi Járási Hivatal Járási Munkaügyi Kirendeltsége 3200 Gyöngyös, Vezekényi u. 24 37/505-440
Gyöngyösi Járási Hivatal Járási Állategészségügyi és
élelmiszer-ellenőrző Hivatala
Illetékességi területe: Gyöngyösi, Hatvani járás
3200 Gyöngyös,
Deák Ferenc út 17.
37/313-829
Gyöngyösi Járási Hivatal Építésügyi Hivatala
Illetékességi területe elsőfokú kiemelt építésügyi hatósági
jogkörben: Gyöngyösi, Hatvani, Heves járás
3200 Gyöngyös,
Fő tér 13.
37/510-394
Hatvani Járási Hivatal Járási Népegészségügyi Intézete – Gyöngyös Kirendeltség 3200 Gyöngyös,
Dózsa Gy. út 20.22.
37/311-172
Written by admin.vecs